ingearoundtheworld.reismee.nl

Don't dream you life, but live your dreams...

Hola lieve mensen,

Morgen is het zover.. dan vertrek ik voor enkele maanden richting de andere kant van de wereld. Iets waar ik lang naar toe heb geleefd en dan opeens heel snel dichtbij komt... Iets dat echt helemaal "mijn ding" is, maar ook iets waar ik toch wel met gemixte gevoelens aan denk... Iets waar ik enorrruuuum veel zin in heb, maar waarschijnlijk ook gepaard gaat met een hoop gemis... Maarja dat is nu eenmaal zo!

Ik zal in het kort mijn reisplannen vertellen en zal proberen om jullie op de hoogte te houden via deze website. Je kunt ergens je e-mailadres invullen, zo krijg je automatisch een melding als ik een update heb geplaatst.

Morgen zal ik eerst naar Mackay vliegen, waar mijn zusje met gezin woont. Hier zal ik een weekje blijven om dan vervolgens terug te vliegen naar China. Na enkele weken heb ik het eindelijk voor elkaar om m'n visum te krijgen. In China zal ik de grote highlights bezoeken en probeer ik momenteel nog steeds om Tibet in te komen..

Vanuit China zal ik naar Vietnam vliegen om zo nog enkele weken in Azie te vertoeven. Met kerst en O&N zal ik weer terug zijn bij mijn zusje gaan. Heerlijk samenzijn met familie! Mijn Muti en Rob zullen dan ook in Mackay zijn!

Het plan is nu om in het nieuwe jaar richting Melbourne te vliegen en van hieruit mooie dingen te gaan zien; Tasmanie, Uluru, Ayers rock, Kings Canyon etc. Ennnnnn uiteraard wil ik eind januari wat meepikken van The Australian Open en zal ik zelfs the womens single final live bijwonen!

Na dit uitstapje zal ik weer terug gaan naar Mackay voor wat Quality time en om me voor te bereiden op Nieuw Zeeland. Half februari komt mijn nichtje deze kant op en zullen wij met z'n tweetjes in 3 weken het Zuidereiland gaan verkennen in onze supersonische camper! Na deze 3 weken heb verder nog geen plannen.. misschien nog het noordereiland of richting Fiji of nog meer quality time of toch meer Aussie of Azie... of gewoon lekker naar huis...

Who knows? Time will tell....

Veel liefs,

Inge

Reacties

Reacties

Ron Trooster

Ook langs deze weg wens ik je een hele goede en onvergetelijke reis. Heel veel plezier!

Hanny

Goede reis Inge! Ga genieten en groetjes in Mackay X

Bram en Gerda

Lieve meid we gaan het allemaal volgen.
Heel veel plezier!
X

Han

Hoi Inge,
Goede (wereld)reis en veel plezier! Ik ga je verhalen zeker volgen.

Mira

Heeeeeeel veeeel succes! Geniet ervan en dat het maar een onvergetelijke ervaring mag worden!!

joke.zonneveld@hotmail.com

wat een belevenis succes en goeie reis ik volg je

Angelique

Wauw! Wat gaaf weer!! Je doet t toch maar ;-)
Ga zéker weer virtueel net je meereizen! Have fun!!

Petra

???????? ????

Petra

Hij doet raar....pakt blijkbaar geen emojis .. dikke kus kanjer en go for it! Xxxxx

Michelle

Hej Lieve Inge,
Zojuist heb ik je nog even knuffel mogen geven en ontvangen. Je bent onderweg samen met je moeder, een hele goede reis en ik ga je verhalen met veel plezier lezen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!