ingearoundtheworld.reismee.nl

Hello New York, good bye New York!

Hello New York, good bye New York!

So let's tell you about the beginning of my trip!
Echt erg joh, als je bijna 24 uur alleen maar Engels praat, dan ga je bijna ook in het Engels denken. Maar ok, bij het begin beginnen.
Mijn vluchten naar New York gingen goed. Met ietsjes vertraging kwam ik aan op NY en daar stond Josh te wachten. Superleuk om hem na 7 jaar weer te zien! Met de taxi zijn we naar z'n huis gereden en daar hadden z'n ouders een heerlijke lunch voorbereid. Josh had ook een verrassing voorbereid! Dit was echt komisch! Toen we het appartement binnenkwamen stonden zijn ouders met Nederlandse vlaggetjes in hun handen en schalde het Wilhelmus uit de radio. Echt zo leuk!! Ik had stroopwafels en drop meegenomen. Altijd leuk als mensen voor het eerst zoute drop proeven :)
Na de snelle lunch zijn we met de trein richting het centrum gegaan. Daar waren we rond een 16.00u. Nou ik heb nog nooit zoveel gezien in zo'n korte tijd; het nieuwe World Trade Center, THE Rockefeller, Vrijheidsbeeld, de kathedraal, Broadway, alle shops met kerstverlichting en nog meer. Het was echt helemaal leuk!! Het nieuwe WTC is trouwens echt een aanrader! Wat heb je vanaf daar een gigantisch mooi uitzicht over de hele stad! Very impressive!
Savonds hebben we Japans gegeten en nog wat gedronken en toen zijn we weer richting 'huis' gegaan. In de metro zijn we allebei in slaap gevallen hahaha..Josh is echt geen spat veranderd en nog steeds die 'stupid american' die in in Spanje had ontmoet. Wat hebben we gelachen!
Na een kort nachtje had ik 's ochtends alweer vroeg de taxi richting de luchthaven om door te vliegen naar Curaçao. Dit ging eigenlijk ook allemaal voorspoedig... De vluchten dan... Man man man bij de douane was het zo druk! Het duurde bijna 2 uur voordat ik naar buiten kon. Maarja alles gaat relax op Curaçao :)
En daar stond Liel! Ook zo leuk om Liel weer te zien! En wat een heerlijk weer!! Na een verfrissend drankje reden we door naar mijn accommodatie en onderweg gelijk een stukje sightseeing Curaçao gedaan. Even snel opgefrist en heerlijk aan het strand gegeten en cocktails gedronken. Wat een groot verschil met de avond daarvoor in NY!
Op dit moment heb ik echt het meeste vervelend uitzicht ooit! Ik zal zo een fotootje plaatsen. Ik zit nu op Porto Marie op een hagelwit strand, onder een parasolletje met uitzicht op een azuurblauwe zee. Tja wat wil je nog meer!! Fred ( mijn collega) heeft me met Wilco vanochtend opgepikt voor een heerlijk relax-dagje.. Morgen heb ik dagje met Michelle gepland! Daar heb ik ook enorm veel zin !!! Goh wat een vervelend leven he...
Ik ga een duik nemen! Liefs uit Curaçao!

Reacties

Reacties

Geitmaat Viev

Klinkt goed!!!!! Bijna net zo leuk als kansloos shoppen in Essen... ;-) Dikke xxx
En bedankt voor de superleuke kaart voor sam!

Michelle

Wat een belevenissen al in zo'n korte tijd en super leuke foto's! Kan me voorstellen dat ontvangst met vlaggetjes en Wilhelmus hilarisch was..
Morgen lekker dagje op pad samen :-)
Dikke knuffel

Muti

Echt vervelend zeg....
Enjoy lieverd!!!!!!

Deb

Heerlijk hoor. Grappig van winterjas naar bikini.. Geniet ee van met Mies. Groetjes aan Liel!!! Wij zijn aan het aftellen. Nog 8! ????

Corine

Hoi Inge, wat leuk allemaal en heel fijn dat je zo geniet. Heel veel groetjes van hierxxxxx

Eem

Wat een heerlijkheid Ingie!
Leuke foto's doe Liel de groetjes en genieten!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!