ingearoundtheworld.reismee.nl

Vakantieeeeeeee

Eindelijk eindelijk is het zover! Ik heb vakantie en mijn avontuur kan beginnen!!! Zoals altijd regel ik alles op z'n Inge's... Op het laatste moment dus.. Maar nog even een superdruk weekend en dan maandagochtend het vliegtuig in!

Mijn eerste stop zal New York zijn. Hier zal Josh me opwachten. Josh is een Amerikaanse vriend waar ik mee heb gestudeerd in Spanje. Heel leuk om hem na zoveel jaar weer te zien. De laatste keer was tijdens een bezoek in 2008, toen zijn Deb en ik samen in Ny geweest... Toevallig hebben we Pete daar ontmoet...

Na bezoek aan New York in vogelvlucht zal ik doorvliegen naar Curacao. Hier komt Liel me ophalen en kan ik eindelijk zien waar zij woont en leeft! Zo leuk! Verder werkt Marcel nu ook tijdelijk op Curacao en zit Michelle hIer ook en viert mijn collega Fred ook vakantie op Curacao! Ik ga het nog druk krijgen daar.... :))

Na Curaçao vlieg k door naar Florida. Hier zal ik 4 dagen in een autootje rondtoeren en de mooie omgeving verkennen. Als ik dan de nodige kilometers heb gereden zal ik doorvliegen naar Deb! Hier kijk ik enorm veel naar uit! Kan ik mijn mooie neefje en nichtje knuffelen! Kerst zal ik ook op z'n Australisch vieren maar uiteraard met Nederlandse invloeden ;-)

Oud en Nieuw zal ik in Sydney vieren. Dit lijkt me erg bijzonder! Al dat vuurwerk bij de Sydney Harbour Bridge! Steef en Eef zal ik ook in Sydney ontmoeten :) Na een paar daagjes Sydney zal ik doorreizen naar Melbourne En vanuit Melbourne door naar Indonesië, Bangkok en dan weer door haar huis... Maaaar daar wil ik voorlopig nog niet over nadenken.

Dus ik heb een hele mooie reis voor de boeg!

Ik zal proberen om hier af en toe foto's te plaatsen en mijn belevenissen met jullie te delen. Als jullie mee willen reizen kunnen jullie je e-mailadres achterlaten en dan krijgen jullie een berichtje als ik een verhaaltje of foto's heb geplaatst.

Hasta la Vista,

Inge

Reacties

Reacties

Deb

We hebben er heel veel zin in!!
Veilige reis en tot snel! ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!